Pozitif93 vallahi her bebek kendine özel ve en iyi annesi tanıyor o bebeği dün bi post okudum annemiz ilaç verme bitkisel çözümler ile iyileşir dediler diye vermemiş daha kötü olmuş bebiş
Biz nasıl dişimiz başımız ağrıyınca ilaç içiyoruz heleki dış ağrısı çok kötü yani gün içinde sürekli vermiyorsunuz geceleri demişsiniz yazık ufacık daha verin bence rahatlıyorsa