busraayyarlar Doğumdan beri adet olmuyorum ve kahve rengi akıntı gelmiş neden dir bilen varmı 🥹 adet işareti mi yoksa hamilelik işaretimidir 🥹
Deletedmom104 busraayyarlar Hamilelikten korktuğunda göre korunmuyorsun ya da korunma yöntemine güvenmiyorsun
sedadolunay1 busraayyarlar korunmaya başlamışsan ondan olabilir ben doğumdan sonra iğneyle korunurken çok gördüm kahverengi akıntı
pinkooo_02 busraayyarlar korunmuyorsan hamile olabilirsin test yap negatif çıkarsa kadın hastalıklarına randevu al
Dyg1dyg Ben dogumdan once yada evlılık ıncsındede ılk kahverengı akıntım olurdu bıkacgun sonrasında adet olurdum. Belkı sızdede adet belirtisi dır