1Kubrarya heh işte anlatmak istediğim tam da bu, sizde çok güzel anlatmissiniz. Evet anne sütü mucize bir besin, her anne ister bebeğini kendi sütü ile beslesin doyursun ama bazen olmayınca olmuyor işte ve bu durumda mamadan başka seçenek yok maalesef. Bebek aç kalacağına mama içer yani. Mama zehir değil, 21 Ay emziren bir anne olarak söylüyorum bunu.
Egenin_pamugu