32 aylık oğlum normalde düz yürür hiçbir problem yok psikiyatri ve çocuk gelişimi de normal bulsa da ben yinede kafama takıp merak ediyorum birşeye heyecanlandığında mutlu olduğun da sevindiğinde parmak ucunda yere basıyor diğer çocuklar nasıl acaba diye düşünmeden edemiyorum herkesin çocuğunda var mi çok normal mi yoksa bize mi özgü böyle ? başına gelen yazarsa sevinirim