Arkadaşlar hayırlı geceler. Cuma günü kuzenime gideceğim yeni eve taşındı ama kira evi. Bir senelik evli diğer ilk evine ev hediyesi almıştım. Sizce bu evine de hediye almalı mıyım bilmiyorum sonuçta kira diğer evine almıştım bilemedim kendisi böyle şeyleri takmaz alsamda kızar niye aldın diye biliyorum ama alınmalı mı? Alınmamalı mı bilemedim