Kayraaaa bir ay tadım sürüyor zaten canım ben öğlenleri bir sebze yada meyve seçip onu tattırıyordum bir öğün şeklinde. Tadım bitince kahvaltı ekleniyor yavaş yavaş yine, kahvaltı öğle yemeği en son akşam yemeği giriyor listeye üç öğün için 7,5-8 aylık olmalı bence ne kadar yavas gidersen o kadar iyidir 🤗