Oğlum ar aara sürekli ateşleniyor şu an 39.8 2 gündür devam ediyor ilaç veriyorum indirmiyor bu nasıl bir ateş şu anda böyle olan var mı girpten teni çıkmıştı hala o mu anlamıyorum acile gitmeli miyiz😭 yurtdısındayız acilde de de ne antibiyotik ne serım hiç bir şey vermiyorlar 😭