Kızlar merhaba 11 aylık olacak kızım aşırı bana bağımlı Urlada ailemden herkesten uzakta yaşıyorum kızımla sürekli yalnız olduğumuz için bana çok bağımlı sosyalleşiyorum da ama malesef degişmiyor ve çok huysuz sürekli mızıldayan bi kız bir saniye yanından ayrılsam katılıyor anlattığım da bebek olur o kadar diyenler görünce ayy Allah sabır versin diyolar acemi bi annede değilim 20 yaşında oglum ven elimde büyüyen 3 erkek yeğenim var ama hayatım da gördüğüm en zor bebeği ben doğurmuşum.. bu durumda olan var mı ne yapıyorsunuz yalnız nasıl başa çıkıyorsunuz