Bebeğim 7. ayını doldurmak üzere, ek gıdaya başlayalı bir buçuk ay oldu. Hala çok az miktarda yiyor. Yoğurt, sebze püresi, çorba, mama vs. ne verirsem vereyim başta hevesle yiyor sonra yemeyi bırakıyor. Toplamda yarım çay bardağı kadar miktarda hazırlasam dahi asla bitirmiyor. Sizde durumlar nasıl bu aylarda ne kadar yiyor bebekleriniz merak ettim. Kilo alımı da olmamış bu ay moralim bozuldu açıkçası :(