Koltuk aldık l takimi normal bir şahıs saticisindan , 3 hafta sonra geldik geleli 3 gün oldu geldiğinde yerleştirrken ben arka sirtindan cat diye ses geldi orasi içine göçtü, sonra ertesi gün bir kol kenarında oldu bir baktım tüm sırt aynı olmaya meyilli . Şuan 4 yer içe göçtü dışarıdan asla belli değil göçük olduğu elle elleyince anlayabiliyorsun. 63.000 TL verdik bu köşe takımına çevrem bunun bana bir zararı olmucagini koltuk bir sıkıntı çıkarmaz diyor ama ben kirilmis kirilicak koltuğa bu parayı vermek istemiyorum . Yani şöyle soylim iskeletine konulan tahta parçası sağlam değil siz olsanız bunun peşine düşer misiniz ? Ben bu Ürünü alınmasını daha sağlam başka koltuk talep ettim yarın firma ile görüşüp haber verecekler. Ben başka ürünle değişim talep hakkım var mı? Ben tamir edilip gelmesini istemiyorum dedim . Bana bu konuda nasıl ilerleyebilrim yardımcı olur musunuz