Ya kızlar evde loş ışığa bayılıyorum ama lanbader falan koyacak yerim yok bende tablomun üstüne pilli aplik almak istiyorum (elektrik cekemeyecegim için). Ama bazı yorumlarda çok aydinlatmiyor diyolar ışığı yeterli mi bilemedim size sorayım dedim tabi normal avize gibi aydınlatmasını bekleyemem ama çok mu az ışığı emin olamadim 500-600 lira sonuçta