Dryaanr Bebeğim 5 aylık saçları çok fena dökülüyor kestirsemmi diye düşünüyorum ama sizce kestirmeli miyim
naynini Dryaanr yani biz bu konuda çok baskı yedik. Görenler ay kestirin dedikçe inada bindirdik derken kendimiz 8.ayda kestik 😊 yanlar, arkalar döküldü 4-5 aylıkken, üstler kaldı. Sonra dökülenler çıkıp uzadı, punk model bir şey oldu 😄😄
Sesss_s Dryaanr ben bebegim dogar dogmaz kestim saclarını ilk kzım pramtüreydi cok az sacı vardı kimi yerde hiç yoktu. Diger kızımıda 7 günlükken kestim saclarını cok şükür hiç dökülme sorunu yaşamadım maşllah ikisininde sacları cok güzel ve düzgün bir sekilde uzadı
kucuksevgilim Dryaanr 5 aylık olucaz 4 gün sonra kestik çünkü rahatsız ediyordu yanlardan kısalttı babası önden çok dokunmadık gözüne girmiycek şekilde yüzü gözü açıldı yavrumun bir de yakalık takarken saçını çekicem diye korkuyodum artık rahat takıyorum sürekli uzuycak zaten
Dryaanr naynini evet ya biçimsiz duruyor bizimde öyle de kestirsem nasıl olur acaba kış günü üşür diye de korkuyorum
TubaB Benim bebeğim de 1 yaş , saçları uzadı baya gözüne giriyor sürekli toka da taktırmıyor , kahkül kessem mi diye düşünüyorum ,var mı kestiren bu aylarda
naynini Dryaanr biz sadece arkaları kestik, dolaşıyor diye 😊 yani şu an çok hoş duruyor ama on savlar gözüne girmeye başladı. ,1 yaş olsun da fotoğraf çekimi yaptıralım diyoruz…
TubaB Dryaanr saç küser muhabbeti var ya bu kadar erken ayda kestiren anne var mı onu sormak istedim saçlar yine aynı hızda uzamaya devam etti mi diye 🙏🏻
denizahsen Dryaanr biz kışın kestik yani 4 5 aylikti şimdi anca toplanıyor lastik tokatla 14 aylık kendisi :)