Merhaba anneler, oğlum 14 aylık. Geceleri o kadar sık uyanıyorki anlatamam artık zombi gibi dolaşıyorum gün içinde. Emzirerek uyutuyorum 9 gibi. Uyuduktan yarım saat sonra mutlaka uyanıyor. Pispislemekten canım çıktı. Azı dişleri geliyo evet ama atak mı bu nedir, ne Bi kahve içebiliyorum ne film.. etraf toplamaya da halim kalmıyor. Gündüz yemek temizlik market bunlar asla yormuyor gece yordunuz kadar. Sizde durumlar nasıl?