İyi akşamlar güzel anneler. 4.aya yeni girdik. Geçen ay sadece 400 gr alabilmişiz. Pompayla sağım yaptığımda normalde tek memeden 120 cc gelirken iki memeden 30 cc zor çıkmaya başladı. Sütüm azalmış ve fark etmemişim bile. Bebeğim 3.aydan beri çok hareketli ve etrafı izlemekten memede çok durmuyor. Keyfi yerinde çişli bez sayısı da iyi ama çok az kilo almış. Sütümü bu saatten sonra arttırabilir miyim? Sağım vs ne sıklıkla yapayım ? Başka önerileriniz varsa dinlerim.