Zehrazeynepp İyi akşamlar ben 7 aydır spiral kullanıyorum devamlı bel ağrım var ayakta durduğum zaman daha fazla artiyo emzirdigim için regl olmadım. Geçen hafta bı kere ara lekelenmem oldu birde dün oldu daha devami gelmiyor. Sadece regl olcak gibi devamlı ağrı var. Sizin de aranızda böyle olan var mı devamlı bel ağrır mı ya benim agriyo 😭
-Sweetdream- Zehrazeynepp 7 aydır spiral im var öyle dediğiniz gibi bel ağrım olmadı adet sürelerim uzadı o da yavaş yavaş düzene giriyor
durukusunannesi_ Zehrazeynepp benim de çok ağrım oluyordu özellikle yere oturunca batma hissi gibi ani bir acı oluyordu bana uyum sağlamadı valla beni çok zorladı 2 ay hergün kanamam oldu ağrım oldu çıkarttırdım mecbur
-Sweetdream- Zehrazeynepp 7 ay boyunca böyle miydi peki benim geçen ay lekelenme oldu sonra 1 hafta gecikmeli oldu o zaman da regl olucakmış gibi ağrım vardı ilk defa böyle olduysa başka bişeydir belki
Zehrazeynepp durukusunannesi_ benim kanama yok ama sürekli adet olucak gibi yoğun bı ağrı var demek ki herkese yaramiyo
Yepyenianne Ben de spiral taktıralı 16-17 gün olacak, adet mi oldum akıntı mı geldi anlamadım. Karnım belim ağrıyor adet olacakmışım gibi ama akıntının devamı da gelmedi. Sizlerden böyle bir durum yaşayan oldu mu?