AyseDerinnn bence korkulacak bir şey yok . Spiral beni daha çok korkutuyor, hapı unutma ihtimalim çok yüksek, prezervatif de bence kullanışı sıkıntılı . Benim için en iyi konforlu yöntem oldu çok memnunum 3. Senem dolduğunda çocuk istemezsem tekrar taktırmak isterim . 5 dakika da ağrısız takılıyor 3 sene ek yönteme ihtiyacım olmadan koruma sağlıyor hem de %99 . Tabi vücudun nasıl tepki verir bilmiyorum ama denemeye değer .