kubra_krts İki gündür aşırı gazı var bu gün tüm gün huzursuz ve ağladı , calpol verdim mama içti uyudu ara ara uyanıyor yatmadan kaka yaptı nedeni nedir üşüttümü acaba. Dişleride kaşınıyor uykusu bölük bölük.
Bebegimm1 kubra_krts yeşil kaka normal olan yani sarı ve yeşil normal kaka renkleridir kakada kan yoksa sorun yok benmki yıllardır yeşil yapar gidip kaka testi de vermiştim bir şey çıkmamıştı doktor normali bu desede ben ısrar etmiştim sonuç hiç bişi çıkmadı gazı varsa calpol vermeyin gaz ilacı kullanın diş etleri sertleştiği için yapıyor benmkide öyleydi diş kaşıyıcısı veriyordum
cagatay23 kubra_krts benimki de 2 aylık yeşil ve sumuksu kaka yapıyor bugün kaka testi verdik bakalım
kubra_krts Gunesnil_23 hayır hiç kullanmadık üşümüş olabilir ama işte içim rahat değil ya enfeksiyon varsa diye düşündüm Korktum doğduğundan beri ilk defa oldu çünkü
gokcetankutay Yeşil kaka normal anne sütü de etken bu duruma yeşil yapraklı sebzeler yediginizdede oluyor salata brokoli ıspanak vb benim bebeğimde 3 aylık olacak yeşil cok sık yapar endişe etmeyin