kbrgnrl Bebeğine sontayla idrar tahlili yaptıran varmı yaptırdım ve bebeğim hiç ağlamadığı kadar sonrasında ağladı ve herkesten çok tepki gördüm herkes çok zararlı diyor ama onun sağlığı içindi😔
aliaras_2022 kbrgnrl o salaklığı yaptım çocuktan çok ben ağladım çişi yapınca geçti ama ben 3 gün ağladım sonrada sünnet yaptırmadım büyüyünce yaptıracam
BENOYLEUYGUNGORDUMM kbrgnrl sırf yaptırmamak için saatlerce ayakta elimde poşet çocuğumun çiş yapmasını bekledim. Yine de yaptırmadım yaptırmam da
Dryaanr kbrgnrl bnm bebeğimede öyle dediler ben taktırmadım yapıştırma poşetler var başka hastaneye gittim ondan taktılar çişini ona yaptı öyle verdim tahlili. Doğuma girerken bana taktılar çok çok fena can yakıyor o yüzden taktırmadım
anorganikanneeee anorganikanneeee o aylarda çok sık idrar yaparlar aslında. İdrar kabını tutup bekleyebiliriz. Cinsiyeti kız mı
kbrgnrl Dryaanr poşetle yaptım fakat bakteri çıktı poşetle yanlış çıkma payı yüksek dedikleri için mecbur kaldım😞
BENOYLEUYGUNGORDUMM kbrgnrl poşetin içine değil dışına dokunuyorsun idrarını yaptığı gibi de poşetle birlikte kutuya koyup gönderiyorsun. O boruyo el kadar bebeğimin genital bölgesine sokmalarından iyidir.
aysevsn Benim bebeğimde doğuştan böbrek rahatsızlığı olduğu için her ay idrar tahlili verdim ve bi çoğunu sonda ile almak zorunda kaldık.