Benim bebeğim de 1 yaş ,-11 aylıkken sıralamaya başladı ve emeklemeye başladı ikisi de aynı anda oldu. Çok geç kalıyor diye endişeleniyorduk sonra bir anda ikisini de yapmaya başladı. Yüzüstü durmayı ve sürünmeyi hiç sevmezdi oturduğu yerden kalkmak istemezdi. Ancak ayağa kaldırdığımızda ayakları üstüne tam basıyordu. Bizim gelişimimiz size bir fikir olsun diye yazdım. Biz 7.aydan beri yürüteç kullanıyoruz. Belki o sebeple ayakları üstüne tam basıyordu. Ama belki de o sebeple yürümesi geçe kaldı bilemiyorum. İnşallah bir fikir olmuştur.