Ya kizlar valla aglamaktan helak oldum artik moral verin akil verin nolur bebegim 2.5 aylik sutumu sagip biberonla veriyorum memeyi birakti.simdiye kadar 3 saatte bi 100ml iciyordu bi haftadir 3 sattte bi 50 ml iciyo bazen 30 ml iciyo niye boyle oldu bi cocuk azcik cekip biberonu ittiriyo öguruyo asla icmiyor 15 gunde hic kilo almamis zaten boyle gidersede asla almaz ben ne yapicam icim icimi yiyor sebebi ne olabilir biberon reddi desem eee memede tutmuyor nasil beslicem ben bu cocugu dönemselmidir yoksa boylemi kalicak varmi basina gelen nasil cozum buldunuz