Kizlar çocuk her ay hastalanıyor gorumcemin oğlu var çokta sık görüşürüz sürekli çağırırlar yada onlar gelir ogluda okula gidiyor ordan aliyor oda sürekli hasta çocuğun yüzüne yüzüne öksürüyor yaklaşma dedikçe napcami şaşırdım artık iyice bıktık burnunu çekmekten oksurmekten çocukta perişan oldu dokotra gotururyoruz oda antibiyotik yazıp gönderiyor kaç kutu bitirdik bı yardımcı olun ya iyice şaşırdım kaldım napcami 😔