Kızlar benim ergenlikten sonra yüzümde kıllanma oldu aldıkça arttı aldıkça arttı lazere gittim çok şükür eskisi kadar sert ve siyah olmasada hala çene altımda çıkıyor. Kaç seans gitsemde vücudumda kıllar bitmedi benle gidenlerin 1-2 tane çıkıyor bölge bölge ben lazeri bıraktım yer değişikliğinden dolayı eski haline dönmesine ramak kaldı. Küçük bir ilçedeyim bu reglin 2. Günü mü bakılıyor hormonlara hangi bölüme gitmek lazım? Ya da gitmeden 1 aylık doğum kontrol hapımı kullansam genelde tedavisi bu oluyormuş sanırım. Bir akıl verin nolur ya tekrar lazeremi başlayayım bilemedm.