Anne2105 vitamin bar açardım hatta eşimle hayalimiz gibi oldu 😅 biraz sıcak bi bölgede yaşıyorsanız mantıklı olabilir. Taze meyvelerden mix olacak şekilde meyve suyu işi ama biraz profesyonel yani starbucks gibi düşünün. Müşteri kendi seçtiği meyvelerden bi karışım yaratıcak o şekilde servis edilecek. Ben oldukça sıcak bi ilimizde görmüştüm çok hoşuma gitmişti. Eskişehir’de yaşıyorum keşke burda da olsa demiştik eşimle ☺️