İyi akşamlar kızlar hepinize. Eminim aramızda şu anda hastalıkla mücadele veren çok anne var benim gibi 🙁 sabah ishalle başlayan hastalık öğleden sonra ateşe çevirdi benim çocukta en çok korktuğum şey. Öğlen yemeğini yedirip dolven verdim sonra 38.5 görünce hastaneye gittim doktor bakarken ateşi düşmüştü sadece ishal için probiyotik verip gönderdi. Eve gelince yeniden yükseldi ateşi ve müthiş bir iştahsızlık başladı. Zor bela ¾ parça et az yoğurt verdim ama şurup verince hepsini kustu duş aldırıp uyutmuştuk ama ateşi yükselince yine şurup verdim yemek yemeden. İnliyor uykusunda hırıştışı nefes almaya başladı. Düşmezse tekrar götüreceğiz hastaneye ama şurup yemek yemeden içtiği için yan etki yapar mı ben bunu merak ediyorum