Kumsal18 Bundan 25 gün önce ella kullandım. 10 gün önce de normal regl oldum ve bitti. Fakat dün tekrar kanamam başladı. Bugün de resmen kocaman bir parça düşürdüm. Çok endişelendim yarın doktora gideceğim fakat daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?