Hamileliğim çok ağır geçti gezdiğim zaman sıkıntı yok ama eve gelip dinlendikten sonra inanılmaz vajina ağrım oluyodu yürüyemiyodum o derece dogumdan sonra geçer dedim amaa bu ikidir bi yere gidiyorum yürüyorum da o agri hala var gezerken sikinti yok eve gelip dinlendikten sonra oluyor dogum yapali 1.5 ay oldu kalıcı olmasından korkuyorum bunu yaşayan yada bilgisi olan varmi acaba 😫😔 sezeryan oldum bu arada