Kozlar geçen gün post atmıştım kuzum küçük bebek lastik yuttu diye neyse onun üstüne 5 kere kaka yaptı 2 gün oldu ilk kakası çok yoğundu birde ıspanak yemişti onun içinde çıkmış olma ihtimali var çok detaylı bakamadım midem bulandı bilseydim didik didik bakardım sonra tedbir amaçlı hastaneye gittik röntgen çektik dediler bir şey yok ama plastik olduğu için röntgende görünmez tomografi verdiler ciğere kaçmış olabilirmiş bizimde hiçbir şey şikayetimiz yok birkaç gün daha takip etmek istiyorum dedim küçücük bebek tomografi girmesinden korktum birde lastik turuncuydu havuçta yemişti belki parçalanıp çıktıysada farketmediö Üf çok korkuyorum şu an hiçbir şikayetimizde yok