Prensim_06 ben kullanıyorum çok memnunum, şarjını öyle test etmedim ama kısa süre değil baya Bi gidiyor idare ediyor beni, çekim gücü falanda çok çok iyi sadece ben alırken v8 absolute vardı 5 6 tane balığı var şu an v8 bildiğim kadarıyla 2 3 başlıklı satılıyor onu iyice Bi araştırın çünkü sert zeminler için Bi başlığı var o olmadan kullanırsanız halı için olan başlığa belli Bi süre sonra zarar verebilirmişsinşz ve müşteri hizmetleri size orayı süpürme başlığı farklı başlık Almanı gerekir vs diyormuş