Bebeğim iki aylık oldu emziriyorum mama vermiyorum bebeğim emerken sürekli hareket halinde kolu bacağı durmuyor elleri kolları sürekli kıpır kıpır ve bir yandan da sürekli ıkınır gibi sesler yapıyor yani bunu uyurkende yapıyor sadece emerken değil. Ve sabah kadar bu çıkardığı ıkınma gibi sesinde kafam kazan oluyor böyle bişey ilk defa görüyorum var mı benim gibi böyle bir derdi olan acaba ?yani çoçuk sabit durmuyor nedir bu kadar hareket ben şaştım açıkçası