Annebebek7 Kızlar bebantol kullandım pudra kullandım ama asla geçmiyor popo arası kızarıklık var yara flan yok sadece kızarıklık ama geçmiyor hiç , ne kullanmalıyım. Bu pişik mi oluyor , krem vs ne yapmalıyım .
Eg21 Annebebek7 önüne geçmezseniz ilerleyebilir. Pudrayı tavsiye etmiyorlar. Ek olarak doğal zeytinyağı da sürebilirsiniz çok iyi geliyor o da. Sudokrem önermem çünkü içeriği temiz değil o kremin.
Annebebek7 ikibaloglanannesi alerji değildir aylardır var çünkü zeytinyağı . Kantoran , bepantol denedim pudrayı kaynanam denedi o da geçirmedi .
Annebebek7 Ersoynesli10 bu pişik mi oluyor yani sadece kızarıklık bir döküntü vs yok . Kantoron yağı ve zeytinyağı da denedim o da geçirmedi . Mustele kullanmadım
Annebebek7 Eg21 evet , sürekli kakasini yapıyor ondan olabilir mi acaba belki zorlanıyordur 🤷♀️kabız değil ama aklıma bi o geliyor