mihra1810 benim sütüm hep vardı doğum öncesi 24ncü haftalarımdan itibaren vardı ama yine de artırmak için kuru dutu az şekerle kaynatıp komposto gibi içiyordum. Ve kuru incir yiyordum hergün 3tane. Yine 2-3 günde 1 emzirmeden sonra sağım yapıyodum. Sağımdan önce yine sıcak kompres ve masaj yapıyordum. Bir de bol su yaklaşık 2.5ltre kadar ve emziren annelere özel çay içiyodum hergün 1 kez. Doğumdan sonrası yaklaşık 15 gün böyle devam etti. Şuan pek bişey yapmıyorum.Hem bebeğimi emziriyorum hem de sağıma devam ediyorum.