Arkadaşlar bebeğim bugün 3 defa kakasini yaptı. Afedersiniz ilki normaldi ama demin açtım çok afedersiniz ot renginde yemyeşildi. Haki basen yeşilimsi oluyordu ama bu bildiğin ot rengi. Bebeğim tam 3 buçuk aylık ve anne sütüyle besleniyor sadece. Tedirgin oldum aynı şeyi yaşayan var mı