zehrahumeyra Civilden dün bebeğim için tulum aldım daha giydirmeden çıt çıt yerlerinin teki yırtılmıştı çok sinir oldum civil’in bütün malları çok kötü ya
AnneAzize zehrahumeyra ben civil den hiç alışveriş yapmadım hediye gelenler oldu bir iki yıkamada hem renkleri attı hem küçüldü bide bebeğin vücudunu boyayan oldu attım hepsini
alparslanozyildiz zehrahumeyra bende mağazadan aldım internetten de yaptım hiç kötü denk gelmedi 🤷🏻♀️