Kızlar bugün sabah eşimle biraz tartıştık ben çok duygusalım biraz ağladım baya da ağlamamıştım içimi döktüm iyice öğleden sonra bebeğim her emmesinde birini emerken diğeri sızlardı süt gelirdi ama artık sızlamıyor süt de gelmiyor bebek de huysuzlandı yutkunması da azaldı acaba ağladığım için mi oldu ne yapabilirim bilmiyorum canım çok sıkkın sabahları baya uyurdu akşama kadar pek uyku da uyumadı en fazla 10 dk uyuyup uyanıyor 1 aylık bebeğim
Bi de ben damla kullNıyodum Bestlak 2 gün önce damla bitti acaba onun mu faydası oluyordu da azalma mı oluyor artık ne düşüneceğimi şaşırdım