Herkese merhaba, kızım bugün 88 günlük. Yaklaşık bir haftadır akşam 7 de başlayan kriz şeklinde ağlamalarla başa cikamiyoruz. Pilates topunda zıplayıp mecburen TV ile dikkatini dağıtarak ancak susturuyoruz 2-3 saatin sonunda. Emmek, uyumak, sarılmak, alt değişimi vs her şeyi reddediyor. Normal bir ağlama değil, aşı olurken dahi bu kadar ağladığını görmedik sesi kisilircasina bir ağlama. Tahmini olarak 12. Haftayı geride bıraktık, sizce bu bir atak mi? Yaşayan var mı? Çok endiseliyiz, acile bile gitmeyi düşündük ama akşama kadar çok iyi, akşam başlıyor. 😔