Yaklaşık 10 gündür ve midem de kramp ağrı ve özellikle acıma hissi vs yakınmalar devam ediyor.. acıyor resmen.. 7-8 ay önce endoskopi olmuştum gastrit ve reflü vardı.. acaba bişey mi var demeye başladım.. küçük çocuklarım var.. bu kadar uzun süren mide rahatsızlığı oldu mu acaba.. korkuyorum.. yaşayan varsa yazarsa çok memnun olurum