Bebeğim 21 günlük sütüm çok çok az geliyor 10 saatlik yolculuk yapmak zorundayız 3 tane de Biberon var 60 cc lik mamalar hazırlayıp çantanın Termos kısmına koysam yol boyunca versem saat aralıklarında olur mu acaba yoksa o an mi hazırlamamız lazım mamayi sütte sagacagim ama onu nasıl muhafaza ederim bilmiyorum çok korkuyorum bebeğime bozulmuş Süt veririm diye nasıl yapsam bir akıl verseniz çok güzel olur