Balkiz Bebeğim 4 aylık sadece anne sütüyle besleniyor ve bi kaç gündür her emmeden sonra kakasini yapıyor bugün sağlık ocağına götürdüm kakasini yapması güzel dedi ama bu kadar yapar mi her emmeden sonra başına gelen var mı
Aibben Normal cnm. Yeni doğmuş bebek sonuçta. 6/7 defa olsa çok. Hem nasıl yapıyo kaka? Normal kakamı? Sorun yok o zaman benimde çocuklar öyleydi)