Anneler nolur ne biliyorsaniz anlatin yardim edin bana gogsumde sislikler var mastit tarzi olmusken yaglarla masaj yapip sagdim biraz olsun geldi kolostrum sari süt , fakat hala yeterli sut sagamadim ve bebek asla mememi tutamiyor silikon ucla tutsa da bu sefer sut gelmiyor kuvvetli cekemedigi icin ben artik
kafayi yiyecegim dogum yaptim 5. gunum
bugun ne yapacagimi sasirdim nolur yardim
edin goguslerim cok iri sarkık uclari icine gocuk duz , sagdigimda cikiyor ama bebek tutamiyor bu surecte sarilik sorunumuz var ve hastaneye yatmasin diye biberonla mama veriyoruz hep ne yapacagimi sasirdim nolur yardim edin