3 ana öğün 2 ara öğün şeklinde yiyor, ihtiyaçları var sağlıklı ve besleyici gıdalar yiyor olmaları önemli sağlıklı gelişmeleri icin.
3 öğün az geldi bana, 4. Öğün mama diyorsunuz, 1 yaşından sonra mamaya gerek yok, mama yerine besleyici bi hafif öğün örneğin çorba gibi mamadan daha saglikli