Benimde bir hafta sonra açılma oldu yeniden diktiler. 2. Atılan dikiş ilki kadar tutucu olmuyormuş. Etim nedense dikişi sevmedi. İyileştikten sonra et parçaları çıktı 1 ay kadar sonra yok oldular. Eğer yok olmasalardı alıcaklardı ufak bi işlemle. Korkmayın. 4-5 aya anca oranızı iyileşmiş hissedersiniz. 🙏🏻