Dün bi post açmıştım 7 gün var reglime yapsam çıkarım diye 5-6 gün kala yapanlarda çıkmış Malesef bugün yaptım 6 gün vardı sonuç negatif normalde reglime 10 gün kala kasıklarım ağrırdı adetimde düzenlidir bu sefer 6 gün kaldı ama hiç ağrımıyor bi reglim bitince 2 gün kadıklarım ağrıdı neden bilmiyorum ama geçti acaba testi erkenmi yaptım 🧐🧐