Herkes git et demiş ama herkesin ağrı eşiği bir olmuyor yorumlar resmen ağrısını sızını bi hiçe saymış git git diyorsunuz herkes ağrılıyken dolaşmak zorunda değil kusura bakmayın
Canım kardeşin vs varsa bide eşinin üstüne git bence işten izin alması için yada sağlık ocağındaki kontrollere sen gitmeye çalış hastane randevularını eşinin izin gününe yığ en mantıklısı bu