Mom0870 bebeğim 5 aylık, doğduğundan beri sağ-sol dönüşümlü yan yatırıyorum. Ebe de bu şekilde yatırmam gerektiğini söylemişti kusma durumunda boğulma riskini önlemek amaçlı. Reflü yatağı da kullandım, onda da yan yatırıyordum. Bebeğim kayıyordu üstünden, ayak kısmından incecik bir yastıkla destek veriyordum yatağın şeklini bozmayacak şekilde. Kayınvalidem 3 aylıkken bebeğimi görmeye geldiğinde "birazda sırt üstü yatır, yan yatırmaktan kafasının arkası yamulmuş, düzleşsin" demişti. O günden sonra daha çok yan yatırdım :)