UFO açıyorduk birkaç gündür geceleri hapşırma öksürme ve geniz tıkanıklığı vardı ama gündüz bişey yoktu UFO’dan diye düşündüm dün gece yine aynıydı ve bugün gündüz öksürük de başladı hapşırma ve tıkanıklık burun akıntısı ateş hiçbiri yok sadece öksürük var doktora götürmeli miyim calpol var vereyim mi biraz ilk bebeğim çok korkuyorum kendime kızıyorum bakamadım mı bebeğime diye lütfen destek olun