AsilDorukAnnesi Selam kızlarr Malum hergün blender kullanıyoruz sürekli çorba yapıyorum bugün bozuldu blenderım 😫 Şimdi internetten alıcam ama ne alsam karar veremedim. Varmı memnun kaldığınız bi marka model? Arzumdu benim bozulan 🤕
Gonul_celen AsilDorukAnnesi bebek için kullanacaksanız smootie mix düşünebilirsiniz benim blenderım vardı ama yaptıgım yemekler meyveler püreler az olduğu için çok fazla parça kirleniyor pratik değil ve az miktarda yemekleri yapmadığı için Vestel mix go almıstm ve çok memnun kalmıştım
Zmnl19 AsilDorukAnnesi vala ben karacamin aldim oyle sus gbi duruyor her gun kullandgm bsy die ceyizlik seyimi bozmak istemedim arzum kullaniorum gundelik onada cok memnunum
AsilDorukAnnesi Gonul_celen Çorbayı blender yapıyorum canım sadece ama bizde aynı çorbayı içiyoruz o yüzden çok az miktarda olmuyo. Sürrkli kullanabileceğim bişey istiyorum bende
AsilDorukAnnesi Serene Sokağımızın başında Arçelik mağazası var sabah gidip bakıcam . Fiyatıda bütçeme uygun . Sağolun ☺️
Gamzemert AsilDorukAnnesi @Serene benim pembe Arçelik’im bozuldu tamiri 210 TL filan dediler kendinden pahalı yani 🙁 garantisi biter bitmez bozuldu 2 sene dolunca
AsilDorukAnnesi Zmnl19 Yaa benim Arzum bozuldu bugün 🤕 tefal beğendim ama fiyatı biraz fazla geldi 🤦🏼♀️
Zmnl19 AsilDorukAnnesi valla yine dayanior fiyatlarina gore kuzum emin ol karacanin aldim hepsi aynilar onuda kullansam gidicekti kiyamadim yeni bi ev alma ihtimalim var oraya koyarim ddim hersey cok pahali cunku
dphnln Elinizin altında, pratik, temizliği kolay, kullanımı kolay bir şey isterseniz Migros’tan 5 bıçaklı küçük el blendırı alabilirsiniz. 39,90 fiyatı. Ben çok memnunum.
AsilDorukAnnesi dphnln Şimdi sanal markette baktım ama bulamadım canım senin dediğin sanırım plastik içine soğan sarımsak falan koyup ipi çekiyoruz döndürüyo o mu? Ben çorba falan için istiyorum aslında
dphnln AsilDorukAnnesi Evet benim dediğim o tarz. Cevizi bademi falan da çekiyorum ben. Çorba için vestelin renkli blenderları var kücük ve pratik. Onu almayı düşündüm ama hep erteledim.
AsilDorukAnnesi Gamzemert Ayy çok uzun bişey yazmıştım gitti 😂🤦🏼♀️ Şans işi biraz elektronik 🤷🏼♀️ Braun alıcam sanırım 🤷🏼♀️
Serene Gamzemert Ben 4 senedir kullanıyorum,neredeyse her gün hatta.Bir sıkıntı yaşamadım☺️ Evimdeki bütün küçük ev aletlerim ve beyaz eşyalarım Arçelik.Şuana kadar maşallahları var.