gmzewe Bebeğim 28 günlük felaket gaz sancısı çekiyoruz sabaha kadar uyumuyor sizin öneriniz varmı arkadaşlar kimyonlu duydum iyi geliyor diye kullanan var mı aranızda yada farklı önerisi olan
tpbm1710 gmzewe 48 günlükten bildiriyorum moralini bozmak istemem ama geçmedi ne masaj ne damla ne sıcak havlu doktorda 3 aydan sonra düzelir dedi ama bize iyi gelmeyen sana iyi gelir belki relactaz ya da metsil damla önerdi doktor bize