Gözü sarı sarı iltihap gibiydi bugün sağlık ocağına götürdüm bi tane damla yazdı eve gelince kullnma talimatına baktım 1 yaş altındaysa kullanmayın yazıyor adı Exocin
Bir de 2 yaşında çocuğum var aynısı geçen haftalarda ona da oldu onu özele götürmüştüm Tobradex diye bi damla yazdı ve 2 gün kullandım geçmişti onun kullanma talimatında yaş grubu yazmıyor yani kullanmayın yazmıyor sadece yazıyor ki ‘ süt çocuğu ve küçük çocuklarda zorunlu kalmadıkça kullanmayın yazıyor ne yapcamı bilemedim ikisini de damlatmasam mı bu sefer de iltihap daha da çoğalırsa diye korkuyorum