Hanımlar merhaba. 35 gün önce sezeryan oldum. Doğum sonrası muayenede herşey normal dedi dr ama çok kafama takıldı. Kesi yerim çok aşağıda nasıl tarif etsem çamaşır altında kaliyo. Vajina üstü gibi hemen. Herkesin böyle mi. Ağda işi falan nasıl olacak merak ediyorum