1905burkiyy Valla bizimki bir dönem dalamayınca krizlere girip ağlıyordu o kadar katıla katıla ağlıyordu ki istemeden istemeden de olsa aldık yani. Öyle çok kullanmadık her gün de vermedik. Damlayı verdikten 10-15 dk sonra uykuya kolay geçiyor gerçekten de. Ama uykuda tutmuyor öyle kesintisiz uyumuyor. Mesela 40 dk da bir uyanıyor diyorsunuz, damlayı verseniz de yine uyanır. Kesintisiz uyku olmaz